به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این آئین گفت: اقتدار و عظمت ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مدیون شهدا ، درایت حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است .
آیت‌الله سیدحسن عاملی افزود: امام راحل با روحیه وطن دوستی ،عرق و تعصب ملی از ارتش دفاع و در تقویت بنیه علمی و نظامی ارتش نقش مهمی را ایفا کردند.
وی با بیان اینکه ارتش نشان هیبت و قدرت ملت است افزود: ارتش ایران در اوج محاصره فناوری و اقتصادی و بدون وابستگی به سایر قدرت های خارجی و با توکل به خدا و اعتماد به جوانان این مرز و بوم امروز دنیا را با پیشرفت های خود متحیر کرده است.
سرهنگ کریم چشک فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی اردبیل هم در این آئین گفت: مقام معظم رهبری ارتش جمهوری اسلامی را حزب الله و شجره طیبه نامیده اند و ما گوش به فرمان ایشان در برابر استکبار و دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای هستیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: به برکت خون شهدای والامقام ، ایران اسلامی به امنیت همه‌جانبه دست یافته است و همه باید قدردان خون شهدا بوده و به خاطر این امنیت شکزگزار باشیم.
در این آئین یگان های نمونه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی از مقابل قرآن کریم و تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری رژه رفتند.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.