به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی روز یکشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گرمی افزود: با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های موجود طرح جامعه توسعه این شهرستان بصورت علمی در قالب سه محور کشاورزی ، صنعتی و گردشگری تعریف شده و توسعه روستایی نیز در قالب فرصت های کسب و کار و رونق معیشت مردم شتاب بیشتری می گیرد.
او با اشاره به طرح تسهیلات بانکی نیز گفت: از محل اعتبارات تسهیلات طرح اشتغال فراگیر و توسعه پایدار روستایی 399 طرح با یک هزار و 340 میلیارد ریال با اشتغالزایی 2 هزار و 269 نفر مصوب و به بانک های عامل معرفی شدند.
وی از مسئولان ادارات ذی ربط خواست پیگیری طرح های معرفی شده را تا جذب نهایی تسهیلات از بانک های عامل انجام دهند.
امامی افزود: پارسال از محل تسهیلات طرح اشتغال فراگیر و توسعه پایدار روستایی 399 طرح با یک هزار و 340 میلیارد ریال با اشتغالزایی 2 هزار و 269 نفر مصوب و به بانک های عامل معرفی شدند.
وی افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان باید پیگیر اعتبارات ملی و استانی خود باشند و تلاش کنند اعتبارات را جذب نمایند.
گرمی مغان به عنوان یکی از شهرستان های محروم استان گام های بلندی را در دولت تدبیر و امید برای پیشرفت و توسعه برداشته و در دولت دوازدهم در تلاش برای تبدیل شدن به قطب صنعتی بویژه در بخش تولید شیرآلات بهداشتی می باشد.
این شهرستان در یکصد کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.