رئیس شورای شهر اردبیل گفت: بودجه سال 97 شهرداری اردبیل بر مبنای توجه ویژه و جدی به مناطق محروم و کم برخودار تدوین و مصوب شده تا در سالجاری تحولی را در این مناطق شاهد باشیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علیرضا پوستی در جلسه بررسی مشکلات محلات وحدت اردبیل اظهار کرد: در برنامه‌ریزی و هدفگذاری سال آینده در کنار تمرکز بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، مشارکتی و بازگشایی مسیرهای مختلف در بخش آسفالت‌‌ریزی، احداث پارک و بهسازی معابر مناطق سیزده‌گانه اردبیل به ویژه وحدت، سلمان‌آباد، آرازعلی، گلمغان، کلخوران و ... در اولویت شهرداری قرار دارد.
وی با بیان اینکه در این مناطق از اجرای پروژه‌های مشارکتی با شرایط خاص و جلب نظر سرمایه‌گذاران حمایت ویژه‌ای به عمل می‌آید، خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده براساس مصوبه شورای شهر بیش از 10 میلیارد تومان پروژه مشارکتی برای مناطق چهار و پنج شهرداری تعریف و تدوین شده که امیدواریم در فصل کاری این پروژه‌ها به نتیجه برسد.
رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه در این مناطق با پیگیری نمایندگان مجلس برای اجرا و توسعه طرح فاضلاب منابع خوب اعتباری پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: این شرایط فرصت مناسبی را فراهم کرده تا با صدور مجوزهای لازم در ایام فصل کاری حفاری‌ها انجام و ترمیم و مرمت نیز برای اجرای چنین طرح‌هایی در اولویت جدی قرار گیرد.
پوستی ادامه داد: شورا و شهرداری بدون نگاه خاص به یک منطقه بلکه به شکل یکپارچه به همه مناطق به ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته نگاهی عالمانه و مدبرانه دارد و همه اعضای شورای شهر از چنین رویکردی نیز انصافا حمایت می‌کند.
وی بیان کرد: شورای شهر اردبیل در سال 97 با همکاری شهرداری سعی مضاعفی را به کار گرفته تا منابع درآمدی را بیشتر مصروف کارهای زیربنایی و در راستای رفاه و آسایش مردم کند که در این باب کاهش محسوس اعتبارات جاری و افزایش اعتبارات عمرانی چنین رویکرد و هدفگذاری را به خوبی نشان می‌دهد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.