مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان دما بین ۱۲ تا ۱۴ درجه طی روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه نسبت به روز قبل کاهش می‌یابد.

 

علی دولتی‌مهر درگفتگو با ایسنا با بیان این مطلب گفت: براساس نقشه های هواشناسی، از عصر امروز با ورود سامانه ناپایدار جوی وزش باد در مناطق مرکزی و به تدریج برمیزان ابرها افزوده شده و از فردا ضمن ابری شدن آسمان و کاهش محسوس دما در اکثر مناطق استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از چهارشنبه شب تا صبح پنج‌شنبه با حاکمیت هوای سرد، شاهد دماهای زیر صفر درجه در برخی مناطق مرکزی و جنوبی خواهیم بود، اما از ظهر روز پنجشنبه با خروج این سامانه از استان بتدریج دمای هوا افزایش خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با ورود این سامانه کلیه مناطق استان تحت تاثیر قرار می‌گیرد و تراکم ابر، مه و کاهش دید به ویژه در محورهای کوهستانی استان از عصر امروز از پدیده‌های مورد انتظار است.

به گفته دولتی مهر همچنین پیش بینی بارش پراکنده برف در ارتفاعات، گردنه‌ها و برخی مناطق کوهستانی استان پیش‌بینی می‌شود و حجم بارش قابل انتظار بین 4 تا 8 میلی‌متر دور از انتظار نیست که به دلیل کاهش دید بر اثر مه در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی اختلال در تردد وسائط نقلیه به وجود می‌آید.



انتهای پیام

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.