استاندار اردبیل گفت: در راستای اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر و طرح های روستایی، دستگاه های اجرایی و بانک‌های عامل باید سرعت خدمات خود را مضاعف کنند.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در آخرین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل در سال۹۶ اظهار داشت: همه مدیران و کارکنانی که در رابطه با تسهیلات اشتغال پایدار و فراگیر دخیل هستند باید در کوتاهترین زمان به بهترین نتیجه برسند و ولی نعمتان خود را به دردسر نیاندازند.

وی با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با اعطای تسهیلات چندان چنگی به دل نمی‌زند، افزود: بانک‌های عامل و دستگاه‌های متولی باید با شرایط مطلوبی که ایجاد شده با جذب سرمایه‌گذار و متولیان اشتغال، رونق اقتصادی را در استان ایجاد کنند.

رئیس کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل افزود: در سال ۹۷ پنجره واحد در استانداری اردبیل ایجاد می‌شود، مدیران کل یا نمایندگان تام الاختیار آنها و همچنین نمایندگان بانک های عامل باید به مردم پاسخگو باشند و در کوتاهترین زمان ممکن مشکلات آنها حل شود.

وی با اشاره به اینکه از میزان مصوب و طرح های آماده رقم ناچیزی پرداخت شده افزود: کارشناسان امر بایستی مشکلات و موانع اعطای تسهیلات را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

بهنام جو افزود: برای اشتغال فراگیر میزان وام‌ها برای سرمایه گذاران در استان اردبیل ۱۰ درصد است و اگر سرمایه گذاری در استان حضور نیابد مسئول این نارسایی اعضای کارگروه است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه به دبیرخانه اشتغال فراگیر در سال جاری۸۵۱میلیارد تومان طرح ارسال شده افزود: از این میزان ۶۲۶ میلیارد تومان مصوب و به بانک ها معرفی شده است.

وی از خرید ۴ دستگاه کمپاین بسیار پیشرفته برای بخش‌کشاورزی خبرداد و افزود: خرید ماشین آلات کشاورزی و حرکت به سمت میکانیزه کردن این بخش رونق تولید و اقتصاد را به همراه خواهد داشت و این امر باعث ایجاد اشتغال غیرمستقیم در بخش کشاورزی می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.