به گزارش ایرنا ،علی نباتی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خلخال افزود: وظیفه قانونی وشرعی هرکدام از مسئولان عضو شورای مبارزه با مواد مخدر حضور به موقع ودائم در جلسات، همفکری برای حل معضل اعتیاد از جامعه بوده و هرگونه بی نظمی و عدم حس مسئولیت در نهایت به ضرر جامعه تمام خواهد شد.
وی لاینحل ماندن معضل محل دفن زباله های شهر خلخال را پس از گذشت بیش از 20 سال نمونه دیگری از بی مسوولیتی های گذشته در این شهرستان ذکر کرد و گفت: در خصوص دیگر معضلات اجتماعی نیز اگر اینگونه عمل شود نتیجه بهتر از سایت دفن زباله این شهر نخواهد بود.
وی با انتقاد از عملکرد ضعیف کنترل ونظارت بهداشتی وصنفی بر اماکن تهیه وتوزیع لوازم بهداشتی وآرایشی خلخال گفت: فروش دارو به هرعنوان درعطاری ها ،اماکن تهیه وتوزیع لوازم بهداشتی و آرایشگری ها دخالت در امور پزشکی بوده و جرم محسوب می شود و وظیفه ماموران انتظامی برخورد جدی با متخلفان می باشد.
در این جلسه احمد قنبری جانشین فرماندار خلخال نیز از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر برای نخستین بار در این شهرستان خبرداد وگفت: از آغاز اجرای این طرح در چند روز گذشته تاکنون هشت معتاد متجاهر جمع آوری و به محل مرکز ترک اعتیاد انتقال یافته اند.
وی هدف از اجرای این طرح را کاهش آمار سرقت در جامعه و فراهم شدن زمینه آرامش مردم در ایام تعطیلات نوروز اعلام کرد.
دکتر محمد رضا غفاری رئیس اداره پزشکی قانونی خلخال نیز به گسترش مواد مخدر نوین در جامعه هشدار داد و گفت: فرهنگ استفاده از قرص های ضد خواب برای بیدار ماندن بیشتر درشب امتحانات از سوی دانش آموزان و دانشجویان احتمال اعتیاد به اینگونه داروها را افزایش داده است.
وی همچنین نسبت به رواج مصرف ماده مخدر نوین موسوم به 'گل' در جامعه هشدار داده و گفت: این ماده مخدر جامعه جوان را تهدید می کند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.