به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل ، سرهنگ محمد خیرخواه بشر افزود: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار غیربومی استان در پوشش مسافر اتوبوس قصد انتقال محموله بزرگ حشیش به اردبیل را دارد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کارهای اطلاعاتی و تحقیقات جامع از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل کردند.
وی گفت: با هماهنگی مقام قضایی و تشکیل گروه های عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند قاچاقچی حرفه ای را در میدان 'ایثار' اردبیل و در داخل اتوبوس مسافربری شناسایی و او را دستگیر کنند.
او به تلاش جهادی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل در مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه آنها اشاره کرد و افزود: مشارکت اجتماعی و احساس مسئولیت جمعی در این رابطه، توفیقات پلیس را تضمین می کند.
وی همچنین به دستگیری 2 قاچاقچی تریاک در اردبیل اشاره کرد و گفت: در این عملیات 2 کیلو و 845 گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ خیرخواه بشر افزود: این قاچاقچیان که ساکن محله آرازعلی اردبیل هستند با فروش تریاک به معتادان موجب نارضایتی مردم و سلب آسایش عمومی شده بودند.
اردبیل در مقایسه با دیگر مناطق کشور از نظر شیوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در وضعیت سفید قرار دارد. تعداد دقیق معتادان در این استان مشخص نیست اما تخمین زده می شود سه درصد جمعیت استان به نوعی با مشکلات مواد مخدر درگیر باشند.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.