استاندار اردبیل بر حمایت از تولید و واحدهای صنعتی در رسیدن به اقتصاد پویا و پایدار در استان تاکید کرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان در بخش تولید بر کسی پوشیده نیست و در این میان باید مقوله حمایت از تولید و واحدهای صنعتی در استان باید در اولویت عمل قرار گیرد. 
وی با اشاره به اینکه آئین‌نامه اجرای حمایت از صنایع در کنار تحرک‌بخشی به اقتصاد واحدهای تولیدی را از رکود خارج می‌کند، خاطرنشان کرد: در استان اردبیل باید با احصای دقیق واحدهای تولیدی تعطیل شده و راکد پرونده این واحدها برای دریافت تسهیلات ارائه شود. 
رئیس شورای اداری استان اردبیل با اشاره به اینکه در استان اردبیل نباید هیچ واحد راکد و تعطیل شده تولیدی را شاهد باشیم، بیان کرد: حمایت از واحدهای صنعتی راکد و تعطیل شده در راستای شروع فعالیت مجدد آنها کاری عظیم و بزرگ است که استان اردبیل از این نعمت نباید بی‌بهره باشد. 
بهنامجو همچنین احداث واحدهای تولیدی و صنعتی در استان را شامل 6 درصد یارانه اعلام کرد و افزود: هر واحد تولیدی که در اردبیل اقدام به فعالیت و شروع تولید نماید از این میزان یارانه بهره‌مند می‌شود چرا که ما معتقدیم هر اقدامی در راستای ایجاد و تولید در واقع سبب توسعه اقتصادی پایدار در استان خواهد شد. 
وی یادآور شد: اردبیل از نظر بخش کشاورزی و تولید دست کمی از سایر استان‌های توسعه یافته ندارد و وظیفه ما مسئولان ایجاد می‌کند تا رساندن اردبیل به نقطه اوج شکوفایی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.