به گزارش ایرنا،داود شایقی روز یکشنبه در آئین تجلیل از رسانه های فعال اردبیل در اقتصاد مقاومتی افزود: در قالی اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در طول سال های 95 و 96 بیشتر واحد های راکد استان فعال شده و منجر به تثبیت شغل و اشتغالزایی جدید شده است.
وی اظهار کرد: در این مدت واحدهای تولیدی غیرفعال که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند هم مورد توجه قرار گرفت و بیشتر انها وارد چرخه تولید شدند.
وی با بیان اینکه در استان اردبیل 60 هزار نیروی بیکار وجود دارد افزود: نزدیک به 40 درصد این بیکاران دارای تحصیلات دانشگاهی هستند که امکان اشتغال آنها با اجرای طرح های اساسی قابل پیگیری است .
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل بااشاره به تعهد اشتغالزایی 20 هزار نیروی کار استان در سال 97 بیان کرد: برای تحقق این هدف دستگاه های ذی ربط استان در تلاش هستند.
شایقی در باه نقش زسانه ها در تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: تنظیم مدرن ترین برنامه اقتصادی بدون پشتوانه فرهنگی و حمایت رسانه ها محکوم به شکست خواهد شد .
وی بیان کرد: زمانی اقتصاد مقاومتی تحقق می یابد که با حمایت رسانه ها این سیاست و برنامه اقتصادی به بطن زندگی مردم رسوخ پیدا کند تا آنها در زندگی روزمره خود با اصلاح الگوی مصرف اثرات آن را لمس کنند .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.