به گزارش ایرنا ، بهرام آقاخانی روز پنجشنبه در جلسه تدوین اهداف کلان ، بلند مدت و سالانه اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: یکی از اهداف و اولویت های این اداره کل تجهیز خانه های روستایی به لوازم ضروری ورزشی می باشد.
وی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ و دستور العمل وزارت ورزش و جوانان در راه اندازی و تجهیز خانه های ورزشی روستایی تلاش می شود با همکاری دهیاران به عنوان رابط ورزشی روستاها ، خانه های ورزش روستایی استان تجهیز شوند.
او از برنامه ریزی دقیق در همه حوزه ها خبر داد و بیان کرد: برای رسیدن به اهداف کلان و بلند مدت در ورزش باید برنامه مدون و دقیق داشت و با در نظر گرفتن سیاست های کلی وزارت ورزش در استان اردبیل نیز با حضور کارشناسان خبره در حال تدوین برنامه جامع برای رسیدن اهداف مورد نظر هستیم.
بر اساس آمارهای موجود از مجموع یک میلیون و 248 هزار و 610 نفر جمعیت استان اردبیل 448 هزار و 554 نفر در یک هزار و 555 روستا سکونت دارند که از این تعداد یک هزار و 24 روستا بالای 20 خانوار هستند.
تاکنون 873 دهیاری در روستاهای بالای 20 خانوار استان راه اندازی شده که 407 هزار و 495 نفر جمعیت روستایی آن را پوشش می دهد.
6130/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.