به گزارش خبرنگار ایرنا، حامد عاملی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: 69مورد از این تسهیلات مربوط به صنعت و 106 مورد دیگر هم مربوط به حوزه کشاورزی است و برای رونق این واحدهای تولیدی 2هزار و 380 میلیارد ریال از سوی بانک ها پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل نیازمند تسهیلات سرمایه در گردش هستند افزود: ضروری است بانک ها در پرداخت تسهیلات رونق تولید تسریع کنند.
عاملی اضافه کرد: واحدهایی که به بانک ها معرفی می شوند نباید بلاتکلیف بمانند و در صورت مصوب نشدن وام و یا مراجعه نکردن متقاضی برای دریافت وام، ابلاغیه به متقاضی صادر شود تا تعیین تکلیف شده و در صورت مراجعه نکردن فرد دیگری به جای وی معرفی شود.
وی گفت: دولت تدبیر و امید برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی از واحدهای تولیدی حمایت می کند و همه مدیران دستگاه های اجرایی هم باید از طرح های اشتغالزا حمایت کنند.
تاکنون در استان اردبیل 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفته اند که از این تعداد 600 واحد فعال و نیمه فعال هستند، پارسال حدود 240 طرح و واحد تولیدی راکد استان با استفاده از تسهیلات دولت فعال شدند.
خبرنگار: یعقوب شاددل**انتشار دهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.