علی نظری شیخ احمد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد کارگاه سیار صنعت فرصت خوبی است تا واحدهای صنعتی و تولیدی با طرح مسائل و مشکلات خود در خصوص راهکاری مناسب از سوی کارشناسان این کارگاه اخذ کنند.
وی بیان کرد: کارگاه های سیار در شهرک های صنعتی شماره یک اردبیل ، خلخال و مشگین شهر راه اندازی شده و مشاوره لازم به واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این شهرک ها برای بهره مندی از این امکان ارائه شده است.
وی با اشاره به برنامه های توسعه ای شهرک های صنعتی گفت: واگذاری زمین های صنعتی به سرمایه گذاران توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی تقاضا محور در استان در اولویت کاری این شرکت قرار گرفته است .
وی با بیان اینکه شهرک های صنعتی غیر دولتی نیز از همان امتیازات شهرک های صنعتی دولتی بهره مند هستند افزود : شرکت شهرک های صنعتی استان از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ایجاد شهرک های صنعتی غیر دولتی استقبال کرده و از آنان حمایت می کند.
نظری گفت: با تخصیص اعتبار و حمایت ویژه استاندار اردبیل و با هدف ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته استان 50 در صد حق بهره برداری زمین به شرط اتمام طرح در طول 12 ماه به سرمایه گذاران وا گذار می شود .
وی افزود : در راستای حمایت از تولید و اشتغال در سالجاری قیمت حق بهره برداری زمین و خدمات در شهرک ها و نواحی صنعتی افزایش پیدا نکرده و زمین و زیر ساخت های موجود در این شهرک ها و نواحی صنعتی بصورت اقساط بلند مدت به سرمایه گذاران واگذار می گردد.
در حال حاضر 16 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل فعال است.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده: عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.