آرام حلیم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهرستان در حوزه توریسم درمانی پیشتاز است و ضروری است سرمایه گذاران برای احداث بیمارستان بین المللی در آن اقدام کنند و دولت هم آماده تامین زیر ساخت های آن می باشد .
وی در باره فعالیت گمرک بیله سوار افزود: گمرک این شهرستان در زمره اولین گمرکاتی است که بروز ترین سامانه جامع امور گمرکی ایکس ری مسافری در آن اجرا و در حال تکمیل است و با حمایت استاندار اردبیل بزودی راه اندازی می شود و با این کار دغدغه صادرکنندگان ، تجار و مردم منطقه در ارتباط با 24 ساعته شدن گمرک برطرف خواهد شد .
حلیم بیان کرد : همچنین امیدواریم با نصب این سامانه گشایشی در ارتباط با تسهیل صدور ویزا از سوی جمهوری آذربایجان تا تعطیلات نوروزی صورت می گیرد .
وی در ادامه از سرمایه گذاری بخش خصوصی در ر اه اندازی نیروگاه CHP بیله سوار خبر داد وگفت: برای احداث این طرح سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده و در صورت تحقق 5.4دهم مگاوات برق در این منطقه تولید شده و در جوار آن سردخانه و گلخانه هم راه اندازی می شود .
فرماندار بیله سوار با بیان اینکه 30 طرح اقتصادی و عمرانی در این شهرستان آماده افتتاح است افزود: این طرح ها با اعتبار یک هزار و 310 میلیارد ریال دهه فجر با حضور مسئولان استانی افتتاح می شود .
بیله سوار مغان در 175کیلومتری شمال اردبیل واقع شده و 68 کیلومتر با جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد.
خبرنگار:یعقوب شاددل **انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.