فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: بلیط فروشی پروازهای فرودگاه پارس‌آباد در مسیر پارس‌آباد – تهران و بالعکس از ایام الله دهه فجر آغاز می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر صمدی در مراسم وارسی دستگاه‌های کمک‌ ناوبری فرودگاه پارس‌آباد اظهار کرد: بعد از چندین سال با فعال شدن فرودگاه پارس‌آباد که به اذعان همه از بهترین شرایط پرواز برخوردار است ما قادر خواهیم بود علاوه بر دایر کردن پروازهای مسافربری نسبت به دایر کردن پروازها با هدف جابجایی محموله‌های تولیدی در منطقه اقدامی جدی و عملیاتی انجام دهیم.
وی با بیان اینکه با راه‌اندازی مجدد فرودگاه پارس‌آباد امروز یک دستگاه هواپیما برای چک کردن دستگاه کمک ناوبری فروگاه پارس‌آباد پروازی را از تهران به پارس‌‌آباد انجام داد، خاطرنشان کرد: براساس اعلام مسئولان فرودگاه‌های کشور این تجهیزات و امکانات کمک ناوبری فرودگاه پارس‌آباد هیچ مشکلی ندارد و توان پاسخگویی به پروازهای مستقیم پارس‌آباد به تهران و بالعکس را دارد.
فرماندار پارس‌آباد از شروع بلیط‌ فروشی پروازهای فرودگاه این شهرستان خبر داد و افزود: در حال رایزنی با مسئولان شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران هستیم تا تعداد پروازها و مسیرهای مختلف را تقویت کرده و توسعه دهیم.
صمدی ادامه داد: فرودگاه پارس‌آباد با توجه به اینکه در یک موقعیت و شرایط مناسبی قرار دارد به راحتی می‌توان با تقویت و توسعه پروازهای داخلی و خارجی در این فرودگاه زمینه استقبال خوبی را از این فرودگاه مهیا کرده و توان عملیاتی کردن پروازهای مختلف را فراهم کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.