مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هیچ کس نباید با ظن و گمان کسی را متهم کرده و یا تهمتی به او بزند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سیدناصر اسحاقی در پاسخ به سوالات خبرنگاران اظهار کرد: در بحث رانت اخیر رسانه‌ای ما منتظر اعلام نظر مراجع قانونی هستیم تا براساس این اعلام نظر صریح و شفاف حرف‌های خودمان را بزنیم.
وی با بیان اینکه نباید در ماجرای اخیر هیچ کس را با ظن و گمان متهم کنیم، خاطرنشان کرد: ما بعد از اعلام نظر مراجع قضایی در اولین فرصت اعلام نظر خواهیم کرد و انتظار داریم اصحاب رسانه با حوصله پیگیر پرونده باشند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در پاسخ به سوالی در مورد نقش خانه مطبوعات در وقوع این تخلف رسانه‌ای در حالی که سکوت کرده بود اظهارنظری نکرد. اسحاقی در مورد غفلت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تولید فیلم کوتاه تصریح کرد: این ماموریت برعهده سینمای جوان است و آنها به صورت مفصل در این حوزه ورود پیدا کرده‌اند و در هفته فیلم و عکس سینما جوان نیز این موضوع به صراحت مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.
وی درباره برگزاری جشنواره مد و لباس با رویکرد ملی و بومی محلی در استان اردبیل بیان کرد: قطعا در این جشنواره سعی خواهیم کرد با فخر و شرف لباس بومی و محلی عشایر خودمان را در معرض دید علاقمندان و مخاطبان قرار دهیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با قدردانی از اهالی رسانه در انعکاس خوب رویدادهای فرهنگی و هنری به ویژه همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی و نقش صفویه در اعتلای هویت ایرانی و اسلامی افزود: ما قطعا از ظرفیت اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی صریح و شفاف این رویدادها قدردانی می‌کنیم.
اسحاقی به برگزاری نمایشگاه کتاب به عنوان یک مطالبه عموم هموطنان و برگزاری موفق دومین جشنواره کتاب سال در اردبیل اشاره و بیان کرد: ما امسال نیز در مناسبت‌های مختلف شاهد بزرگداشت مفاخر و مشاهیر استان بودیم که از بین آنها دکتر معماری، پروفسور شایقی، امیر داستان ادبیات ایران امیرحسین فردی و شعرا، نامداران و فرهیختگان چهار گوشه این استان در قالب برنامه‌های مختلف مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.
وی به برگزاری جشن‌های سریالی تئاتر و نمایش در استان اشاره کرد و گفت: در سالجاری بیش از 46 هزار نفر از آثار نمایشی استان که هر هفته یک یا دو اثر روی صحنه می‌رود بازدید کرده و از این فضای هنری لذت برده‌اند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل رویکرد فرهنگ و ارشاد اسلامی را رویکرد کارگاه‌محور به دور از جشنواره‌زدگی اعلام و خاطرنشان کرد: بیشترین تلاش ما بر این است تا با برگزاری اردوهای علمی و کارگاه‌های دانش‌افزایی و توانمندسازی سعی کنیم تا توان مهارتی اصحاب هنر و فرهنگ را ارتقا دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.