بهرام غیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 158 نفر از این افراد در برف و کولاک ، 57 نفر در حوادث جاده ای ، یک نفر خدمات حضوری و یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی دچار حادثه دیدگی شده بودند.
وی با اشاره به تعداد حادثه و خدمات ارائه شده تشریح کرد: در این مدت به 18 مورد حادثه خدمات ارائه شده که 14 حادثه جاده ای ، 2 مورد برف و کولاک، یک حادثه صنعتی و کارگاهی و یک مورد خدمات حضوری بوده است.
وی با اشاره به اینکه در این حوادث در دی ماه 42 نفر مصدوم شده بودند، افزود: 39 نفر در حوادث جاده ای، یک نفر در برف و کولاک، یک نفر به صورت خدمات حضوری، یک نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی مصدوم شده بودند.
او اظهار کرد: از این تعداد 12 نفر به صورت سرپایی درمان شده و 11 نفر هم توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی منتقل شده اند.
جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بکارگیری 21 تیم عملیاتی ، 59 نجاتگر داوطلب و پرسنل ، 15 دستگاه آمبولانس و هفت دستگاه خودروی نجات به امدادرسانی هموطنان در دی ماه پرداختند.
اردبیل جز 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات های زیادی بر جای می گذارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.