سعید جوادزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه در قالب 12 نفر از اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان به مدت 9 روز در قصر شیرین خدمات ارائه خواهند کرد.
وی اظهار کرد: این گروه تا 6 بهمن ماه در قصر شیرین حضور خواهند داشت.
او اظهار کرد: تیم سحر جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مراحل اول و دوم در انجام ماموریت بشر دوستی خود، پاسخ خوبی به دل های پر از دغدغه زلزله زدگان داده بود و مرحله سوم بنا به دستور کتبی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور به منطقه عازم می شود.
جوادزاده گفت: اعضای این تیم در قالب تیم های حمایت روانی، فرهنگی- اجتماعی در روستاهای از پیش تعیین شده حضور خواهند یافت تا تسکین دهنده آلام و مرهمی بر زخم های آسیب دیدگان باشند.
به گفته معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل، در این مرحله قرار است اعضای تیم همچون مراحل قبلی با اجرای برنامه های شاد و مفرح برای کودکان، نوجوانان و جوانان، شادی و لبخند بر لبان مصیبت دیدگان جاری و ساری کنند.
وی تصریح کرد: برگزاری مسابقه در حوزه های مختلف و آموزش کمک های اولیه امداد و نجات در مدارس، آموزش مباحث روان شناسی و روان شناختی و دلجویی از آسیب دیدگان از جمله برنامه های این تیم در مناطق زلزله زده است.
آبان ماه امسال زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر استان های غربی کشور را لرزاند، بر اساس اعلام مسوولان زلزله کرمانشاه تاکنون 569 کشته و بیش از 12 هزار مصدوم داشته است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.