با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و مسئولان استانی فاز اول کارخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان در شهرستان گرمی افتتاح شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در محل کارخانه شیرآلات قهرمان در گرمی برگزار شد، فرماندار این شهرستان در سخنانی با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح فاز اول کارخانه شیرآلات قهرمان هستیم اظهار کرد: تلاش می کنیم با پیگیری و حمایت مسئولان فازهای بعدی را به مرحله افتتاح برسانیم. 
امامی با یادآوری اینکه احداث این مجموعه عظیم صنعتی نقشی مهم و تاثیرگذار در روند اعتلای اشتغال این شهرستان خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این کارخانه می‌تواند منجر به ایجاد زنجیره بزرگ تولید در استان شده و گامی اساسی در راستای تحول اقتصاد منطقه گرمی خواهد شد. 
فرماندار گرمی به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بی‌نظیر شهرستان گرمی در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: ظرفیت های موجود این شهرستان در حوزه گردشگری قابل کتمان نیست و رشد این حوزه نیز مستلزم توجه مسئولان استانی و کشوری است. 
امامی افتتاح کارخانه شیرآلات قهرمان در شهرستان گرمی را به عنوان یک برند ملی معتبر با اشتغالزایی قابل توجه دانست و گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال همت عالی مسئولان و سرمایه‌گذاران این کارخانه قابل ستایش است. 
وی ادامه داد: این کارخانه در زمینی به مساحت ۲۹ هکتار با زیربنای ۳ هکتار و ظرفیت تولید ۶۰۰ هزار قطعه در بخش تولید شیرآلات معمولی و تولید یک میلیون شیرآلات بهداشتی افتتاح می‌شود. 
فرماندار گرمی تصریح کرد: کارخانه شیرآلات قهرمان با ۹۱ میلیارد تومان آورده سرمایه‌گذار و ۶۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش احداث شده است.  وی بیان کرد: همچنین برای ایجاد زیرساخت‌های لازم از قبیل انتقال گاز، برق و اجرای ۱۰ کیلومتر آسفالت برای مسیر دسترسی کارخانه بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است. 
گفتنی است فاز اول کارخانه شیرآلات قهرمان که قریب به ۱۰ سال پیش در منطقه محروم گرمی کلنگ زنی شده بود، امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.