به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل ، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از تصفیه ‌خانه فاضلاب اردبیل و همچنین شهرک صنعتی شماره یک اظهار کرد: در سایه دقت ، نظارت و حساسیت محیط زیست در پایش زیست ‌محیطی در حوزه دفع فاضلاب ‌های شهری و شهرک صنعتی و رعایت استانداردها زمینه برای سلامت عمومی فراهم خواه شد.
او با بیان اینکه در تصفیه ‌خانه فاضلاب اردبیل تلاش شده تا با نظارت محیط زیست تمام اصول و قواعد و استانداردهای مورد نظر مورد توجه قرار بگیرد اظهار کرد: اگر مشکلات و معایبی نیز وجود دارد تلاش خواهد شد تا به شکل اساسی برطرف شود.
استاندار اردبیل در مورد تصفیه ‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره یک اردبیل نیز گفت: اگر خروجی این تصفیه ‌خانه با استانداردهای محیط زیست همخوانی داشته باشد و پایش آنلاین نیز صورت بگیرد هیچ مشکلی را در خروجی این تصفیه‌خانه شاهد نخواهیم بود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: در شهر اردبیل و در خروجی تصفیه‌ خانه مشکلات ، ایرادات و اشکالات تا حدود زیادی برطرف شده است.
محمد خداپرست افزود: ورودی تصفیه ‌خانه شماره یک اردبیل با استانداردها فاصله دارد و انتظار می ‌رود با رسیدن شرایط و استاندارد مطلوب و با همکاری شهرک‌ های صنعتی نسبت به دفع خروجی فاضلاب اقدامات اساسی انجام شود.
وی اظها کر: رویکرد حفاظت محیط زیست یک رویکرد نظارتی بر مبنای استانداردهای جهانی و کشوری است و ما تلاش می‌کنیم بدون کم و کاستی فضایی را فراهم کنیم تا مردم بتوانند با سلامت از فضای زیست محیطی و مواهب الهی استفاده کنند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.