رئیس پلیس استان اردبیل گفت: با تلاش ماموران مبارزه با موادمخدر استان اردبیل 24 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان اردبیل کشف و ضبط شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل: سردار حسین عبدی در تشریح عملکرد یک هفته اخیر نیروی انتظامی در مبارزه با سوداگران مرگ در اردبیل اظهار کرد: در چند روز گذشته با کارهای اطلاعاتی و دریافت گزارشات مردمی موفق شدیم در سه عملیات جداگانه سوداگران مرگی که اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان اردبیل می‌کردند شناسایی و عوامل آنها را دستگیر کنیم.
وی خاطرنشان کرد: از این باندهای تهیه و توزیع موادمخدر 22 کیلوگرم تریاک و دو کیلوگرم هروئین کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس استان اردبیل دستگیری 11 قاچاقچی و توزیع‌کننده موادمخدر را در راستای انجام این عملیات یادآور شد و افزود: در این عملیات پلیس 6 دستگاه وسایط نقلیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ نیز متوقف شد.
عبدی گفت: قاچاقچیان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند تا به اعمال مجرمانه آنها رسیدگی شود.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با تلاش پلیس آگاهی در شهرستان اردبیل به ارزش 8 میلیارد ریال طلا و جواهرات خارجی و قاچاق کشف شده است.
رئیس پلیس استان اردبیل بیان کرد: سه نفر قاچاقچی کالا و ارز با وارد کردن 4 کیلو و 60 گرم شمش طلا و جواهرات خارجی اقدام به اختلال در بازار طلا کرده بودند که با مراقبت‌های انجام شده این سه قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.
عبدی اذعان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز بعد از شناسایی و دستگیری این قاچاقچیان آنها را تحویل مقامات قضایی دادند تا به پرونده آنها رسیدگی شود.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.