سرهنگ عادل منیر روز یکشنبه افزود: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار غیربومی استان با بارگیری محموله شیشه از شمالغرب کشور قصد انتقال آن با یک دستگاه پژو پارس به اردبیل را دارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان نیر قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه پلیس نیر با انجام تحقیقات جامع و هدفمند از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل کردند، گفت: با پوشش انتظامی منطقه خودرو مورد استفاده قاچاقچی در جاده نیر ـ اردبیل شناسایی و توقیف شد.
وی از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار غیربومی در این زمینه اشاره کرد و افزود: در بازرسی از خودروی مورد استفاده سوداگر مرگ یک کیلوگرم شیشه کشف شد.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل ، سرهنگ منیر با قدردانی از همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اجرای موفق این ماموریت تشریح کرد: قاچاقچی دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جاده اردبیل ، نیر و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
استان اردبیل در مقایسه با دیگر مناطق کشور از نظر شیوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در وضعیت سفید قرار دارد. تعداد دقیق معتادان در استان مشخص نیست اما تخمین زده می شود سه درصد جمعیت استان به نوعی با مشکلات مواد مخدر درگیر باشند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.