سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین به ضرورت مطالعه ظرفیت‌های ناشناخته گردشگری این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شهبازی در جمع دهیاران و بسیجیان شهرستان سرعین گفت: ضروری است ظرفیت‌های متعدد گردشگری سرعین به منظور توسعه این شهرستان مطالعه شود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه سرعین به عنوان شهر آب‌‌های گرم معدنی شناخته می‌‌شود، اما این شهر ظرفیت‌های متعدد گردشگری تاریخی و طبیعی داشته که در شناسایی آن انتظار می‌‌رود دهیاران و بخشداران مشارکت داشته باشند.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین به ضرورت صیانت از میراث‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: از دهیاران و بسیجیان شهرستان برای حفاظت از مواریث فرهنگی و تاریخی کمک گرفته می‌شود.

شهبازی به انجام بازدی های مکرر از آثار تاریخی شهرستان اشاره و تصریح کرد: بازدی ها و گشت‌های منظم از آثار تاریخی با همکاری عوامل انتظامی شهرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با بخشداران و فرماندهی ناحیه بسیج شهرستان سرعین از ظرفیت‌‌‌های دهیاران و پایگاه‌های بسیج شهرستان به‌خصوص روستاهای شهرستان در زمینه حفظ و مراقبت از آثار تاریخی و فرهنگی نهایت استفاده را خواهیم برد.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین به ضرورت شناخت هنرمندان صنایع دستی و حمایت از آنها نیز تاکید و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دهیاران و بخشداران یاریگر ما باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.