سرهنگ سید داوود موسوی روز چهارشنبه افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری 12 فلسطین و اعلام شکایت مالباختگان بررسی موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.
وی گفت: با هدفمند سازی گشت های انتظامی و حضور پررنگ و اثربخش پلیس، ماموران کلانتری 12 موفق شدند 2 سارق را هنگام ارتکاب جرم دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دهند.
وی با اشاره به اعترافات سارقان دستگیر شده افزود: با ارائه دلایل و مستندات قانونی سارقان دستگیر شده لب به سخن گشوده و به ارتکاب 12 فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.
سرهنگ موسوی همچنین از کشف خودرو به سرقت رفته از شهرستان نیر و دستگیری سارق خبر داد و بیان کرد: این سارق با اجرای طرح مهار و در عملیات ماموران کلانتری 18 نیایش دستگیر شد.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل ، فرمانده انتظامی خلخال نیز از دستگیری سوداگر مرگ در عملیات تعقیب و گریز ماموران کلانتری 12 بسیج خلخال خبر داد و گفت: در این عملیات سه کیلو و 600 گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ محمد نمازی افزود: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه 2 قاچاقچی و سوداگر مرگ با استفاده از یک دستگاه سواری ولکس قصد انتقال محموله تریاک به خلخال را دارد، بررسی موضوع با تشکیل گروه عملیاتی در دستور کار ماموران کلانتری 12 بسیج قرار گرفت.
وی اظهار کرد: با مشخص شدن صحت گزارش های دریافتی ماموران کلانتری 12 بسیج پوشش انتظامی منطقه را انجام و موفق شدند خودرو مورد استفاده قاچاقچیان را در ورودی روستای پروچ و در عملیات تعقیب و گریز پلیسی متوقف کنند.
او گفت: در این زمینه یک قاچاقچی دستگیر و همدست او با استفاده از تاریکی شب متواری شد که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.
استان اردبیل یکی از استان های امن کشور است که 70درصد قاچاق کالا و 61 درصد سرقت ها در این استان کشف می شود.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.