ایوب بهتاج روز شنبه در بازید از پیست اسکی فندقلوی شهرستان نمین افزود: با ابلاغ رسمی فدراسیون اسکی ،استان اردبیل میزبان مسابقات جهانی اسکی روی چمن شده و این مسابقات خرداد ماه سال آتی به میزبانی شهرستان نمین برگزار می شود.
وی با بیان اینکه رییس فدراسیون تا کنون 2 بار برای بررسی پیست اسکی نمین از این پیست بازدید داشته است، اظهار داشت:عملیات استاندارد سازی این پیست اسکی با حضور رییس و کارشناسان فدراسیون کشوری این هفته آغاز می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل میزبان تیم های صاحب سبک اسکی روی چمن جهان خواهد بود افزود: اتریش،کره جنوبی،آلمان،فرانسه،ایتالیا و سوئد از جمله کشورهای حاضر در این مسابقات خواهند بود.
بهتاج با بیان اینکه اینگونه مسابقات فرصت مناسبی برای توسعه توریسم ورزشی در سطح استان و شهرستان نمین است ادامه داد:حضور تیم های اروپایی زمینه مناسبی در جهت معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان نمین و استان اردبیل را برای جهانیان فراهم خواهد کرد.
وی افزود: برای برگزاری هرچه بهتر و آبرومندانه تر مسابقات نیازمند بسیج همگانی امکانات و همکاری تمامی ارکان اجرایی استان اردبیل هستیم تا بتوانیم میزبانی شایسته و لایق برای میهمانان و گردشگران باشیم.
پیست اسکی روی چمن فندقلو در محل جنگل فندقلو در شهرستان نمین در 42 کیلومتری شرق اردبیل واقع است.
خبرنگار:ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.