خرم اشرفی روز شنبه در جریان بازدید فرماندار خلخال از تجهیز سینما فرهنگ این شهر به خبرنگار ایرنا گفت: یک میلیارد و 200 میلیون ریال صرف خرید و نصب صندلی های جدید این سینما شده است.
وی گفت: سینما فرهنگ خلخال تنها سینمای دیجیتال موجود شهرستان خلخال است که از سال گذشته راه اندازی شده و فیلم های روز سینمایی کشور در آن اکران می شود.
وی اظهار کرد: بلحاظ نبود سالن همایش در خلخال سالن سینما فرهنگ این شهرسنان همواره استفاده چند گانه داشته و علاوه بر اکران فیلم های سینمایی و اجرای نمایش های مختلف توسط گروههای تئاتر ، این سالن مورد استفاده بسیاری از برنامه های فرهنگی و مذهبی شهرستان قرار می گیرد.
او افزود: با توجه به تجهیز اخیر سینما برای جلوگیری از اختصاص اوقات اکران فیلم به برنامه های دیگر راه اندازی سالن همایش ها در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خلخال برای برگزاری برنامه های فرهنگی و اجرای همایش های مختلف ضرورت دارد.
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این بازدید بر لزوم راه اندازی سالن برگزاری همایش ها در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد تاکید و از همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مالک این مجتمع برای راه اندازی سالن همایش خبر داد.
وجود سینما در خلخال از دیرباز یکی از خواسته های عموم مردم این شهرستان به ویژه جوانان بوده و چندگانه بودن موارد استفاده از تنها سالن سینمای دیجیتال موجود این شهرستان واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی موجب توقف اکران فیلم های سینمایی در زمان های اعلام شده قبلی در این سالن شده و اعتراض اهالی سینما را بدنبال داشته است.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.