فرهاد سبحانی روز دوشنبه در حاشیه دیدار با فرماندار نمین به ایرنا افزود: در 2سال پذشته بیش از 830 هزار متر مربع از عملیات آسفالت در روستاهای استان انجام گرفته و امسال نیز طبق برنامه ریزی در 50 روستای استان عملیات آسفالت معابر اجرا می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون معابر 30 روستا در استان آسفالت ریزی شده است، گفت:در شهرستان نمین نیز بالغ بر 65 هزار متر مربع عملیات آسفالت انجام یافته است.
مدیر کل بیناد مسکن استان اردبیل اظهار داشت:از 10 هزار تن قیر یارانه اختصاص داده شده به استان اردبیل در سال 96 تا کنون بالغ بر 4 هزار تن آن جذب و مورد استفاده قرار گرفته است.
سبحانی ادامه داد: در جذب قیر یارانه و اجرای عملیات آسفالت معابر روستایی شهرستانهای پارس آباد،خلخال و نمین حایز جایگاه برتر و شرایط بهتر در استان هستند.
وی گفت: در یک ونیم سال پیش 13 روستا در شهرستان نمین عملیات زیرسازی و آسفالت معابر را انجام داده و در 4 روستای کله سر،مرنی،محمود آباد و دولت آباد نیز این عملیات طی روزهای آتی انجام می گیرد.
مدیر کل بیناد مسکن استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه بالغ بر 2 میلیارد ریال اوراق برای انجام طرح هادی روستای عنبران امسال دریافت شده است ادامه داد:فاز اول این طرح در سالجاری به بهره برداری می رسد.
سبحانی افزود:برای انجام عملیات آسفالت در روستاهای استان تاکنون بالغ بر 14 میلیارد ریال از دهیاری پول دریافت و بیش از 40 میلیارد دیگر نیر بنیاد مسکن از این دهیاری ها مطالبه دارد.
شهرستان نمین در جنوب اردبیل واقع است .
خبرنگار : ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.