به گزارش روز جمعه ایرنا ، آیت الله سیدحسن عاملی در یادواره 27 شهید نیروی انتظامی مشگین ‌شهر با محوریت سرهنگ شهید علی بیگلری فرمانده فقید پادگان شهید بیگلری مشگین شهر افزود: خدمات و فعالیت نیروی انتظامی مصداق بارز فریضه امر به معروف و نهی از منکر می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مواد مخدر تهدیدی جدی برای تباهی نسل جوان و حتی خانواده ها می است، اظهار کرد: نیروی انتظامی برای مقابله با این آسیب بصورت جدی وارد میدان شده و در این راستا 16 هزار شهید تقدیم کرده است.
حجت الاسلام رضا باوقار ، امام جمعه مشگین شهر نیز با قدردانی از فرماندهی پادگان شهید بیگلری و فرماندهی انتظامی شهرستان مشگین شهر در برگزاری این یادواره گفت: از 610 شهید والا مقام شهرستان مشگین شهر 27 شهید مربوط به نیروی انتظامی می باشد.
سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان هم با تجلیل از دلاورمردی های شهدای انتظامی بویژه شهید علی بیگلری گفت: این شهید بزرگوار 23 روز پس از آغاز جنگ تحمیلی در حالی که پیشاپیش قشون در حال حرکت بوده در تنگه حاجیان به درجه رفیع شهادت نایل شد و اکنون مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر به برکت خون آن شهید بزرگوار جز مراکز انتظامی نمونه کشور است.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.