میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل شنبه شب به ایرنا گفت: فیلم برشی خاص از یک وضعیت که به کارگردانی رامین فرزانه در انجمن سینمای جوانان اردبیل تولید شده و پیش از این نیز در جشنواره های بین المللی موفقیت هایی را کسب کرده است ، بعنوان بهترین فیلم نخستین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه فیلمسازی معرفی گردید.
** حضور فیلمسازان استان در جشنواره ملی کلیبر
موسوی همچنین از حضور فیلمسازان استان اردبیل در جشنواره ملی کلیبر خبر داده و آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره را' قارلی داملار' کار هایده مرادی ، 'صدای سارا' کاررضا جمالی ، 'بی بی' کار ربابه روحی تهیه شده در انجمن سینمای جوانان استان اردبیل و 'یک روز از تاریخ اردبیل' کار احد بیوته ، سید حسین کار حسین نصیری و' آقا و خانم شکیب' کار رضا جمالی ذکر کرد.
میردولت موسوی همچنین از راهیابی فیلم کوتاه بی بی به بخش کوتاه جشنواره مستند تلویزیونی خبر داد .
وی افزود: مستند بی بی توسط ربابه روحی که در انجمن سینمای جوانان استان اردبیل تولید شده است ، اولین کار این فیلمساز جوان بوده و حضور در این جشنواره سومین حضور فیلم فوق بعد از جشنواره های کلیبر و شبدیز است.
موسویی همچنین اضافه کرد: فصل سوم جشنواره تلویزیونی مستند روز شنبه 22 مهرماه ساعت 20 با نمایش آثار مستند راه یافته به بخش مسابقه از شبکه تلویزیونی مستند آغاز می‌شود و علاقمندان می توانند به آثار برگزیده خود در سایت ها و کانالهای مربوطه رای بدهند.
مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با اشاره به رکود تولید در دو سال اخیر به دلیل تغییر سیاست ها و نبود بودجه تولید فیلم ابراز امیدواری کرد که مسئولین فرهنگی استان با عنایت به توانایی و شایستگی فیلمسازان جوان این خطه هنرپرور ، با حمایت خود زمینه رشد و باروری هرچه بیشتر برای این جوانان لایق و فهیم را فراهم آورند.
انجمن سینمای اردبیل یکی از فعال ترین دفاتر انجمن در کشور می باشد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.