نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مجمع نمایندگان استان و وزارت کشور در حال بررسی گزینه‌های استانداری اردبیل هستند. 
محمد فیضی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر مجمع نمایندگان استان و وزارت کشور در حال بررسی گزینه‌های استانداری اردبیل هستند، گفت: تا به این لحظه اجماعی روی گزینه خاص میان مجمع نمایندگان و وزارت کشور صورت نگرفته است. 
وی با بیان اینکه گزینه‌های مطرح در فضای مجازی احتمالی بوده و اجماعی روی آنها صورت نگرفته است، افزود: در این دولت سیاست و استراتژی وزارت کشور در کل کشور اینگونه است که به استاندار بومی تمایل نشان نمی‌دهد و در همین راستا هم مجمع و هم وزارت کشور گزینه‌های غیربومی را به یکدیگر معرفی کرده‌اند و ما نیز در حال بررسی گزینه‌ها هستیم. 
فیضی در پاسخ به این سئوال که آیا مجمع نمایندگان استان و وزارت کشور تا روز یکشنبه هفته آتی روی گزینه خاصی به اجماع خواهند رسید تا استاندار اردبیل در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت معرفی شود، گفت: همانظور که گفتم فعلا در حال بررسی گزینه‌ها هستیم و اولویت اصلی ما در انتخاب استاندار جدید اردبیل نگاه وی به توسعه همه‌جانبه استان است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.