فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: برخورد با قاچاقچیان دانه درشت در اولویت نیروی انتظامی است که این کار با همکاری اصناف و اتحادیه ها در حال انجام است. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، سردار حسین عبدی در نشست با روسای اتحادیه ها و اصناف در گرامی داشت هفته نیروی انتظامی در اتاق اصناف اردبیل اظهار کرد: تعامل و همکاری نهادهای مختلف با پلیس به یقین به افزایش مشارکت اجتماعی و تقویت امنیت عمومی کمک کرده است. 
وی با بیان اینکه عملکرد پلیس در استان بدون چشم داشت خاص و یا ایجاد تبعیضی در بین اقشار مختلف مردم ملموس است خاطرنشان کرد: رضایت مردم بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است تا بتواند در سایه این اعتماد و رضایتمندی در همه عرصه ها خدمات خود را توسعه دهد. 
رئیس پلیس استان اردبیل اضافه کرد: پلیس از نقاط مرزی تا دل شهرها به عموم مردم خدمات روزانه و فراگیری را ارائه می دهد که قطعا در این مسیر امکان بروز ایرادات و اشکالات طبیعی است که باید سعی کنیم تا این ضعف ها و نقص ها را برطرف کنیم. 
عبدی با اشاره به برخی فعالیت های چشمگیر نیروی انتظامی در استان اردبیل در نیمه اول امسال بیان کرد: در مبارزه با سوداگران مرگ کشفیات موادمخدر در استان اردبیل 18 درصد افزایش داشته است.   وی ادامه داد: میزان تصادفات درون شهری و برون شهری استان در سال جاری با 25 درصد کاهش روبرو شده که این خود نشان از احترام مردم به قوانین و افزایش آگاهی نسبت به مقررات ترافیکی است. 
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه 73 درصد سرقت ها در استان سرقت های خرد و جزئی است گفت: در اکثر این موارد شاکیان از ادامه روند پرونده انصراف می دهند. 
عبدی مهمترین خواسته اصناف را از پلیس مبارزه با قاچاق کالا و وورد بی رویه اجناس خارجی اعلام کرد و افزود: ما در برخورد با قاچاقچیان دانه درشت که قصد بر هم زدن روند عادی بازار را با قاچاق کالاهای خارجی فراهم می آورند برخورد می کنیم.   در این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز با بیان اینکه بدون تامین امنیت امکان جذب سرمایه گذاران و رونق اقتصادی فراهم نمی آید، تصریح کرد: امنیت زمینه ساز پیشرفت و توسعه همه جانبه است. 
سیدحامد عاملی افزود: اصناف و بازاریان انتظار دارند که با ممانعت از ورود کالاهای قاچاق زمینه حمایت از تولید ملی و همچنین رونق اقتصادی فراهم آید تا اهداف اقتصاد مقاومتی عینیت پیدا کند.   در این جلسه تعدادی از اصناف و بازاریان اردبیل با قدردانی از همت پلیس در تامین امنیت بازار و توجه به جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق خواستار جمع آوری چنین کالاهایی در مبادی عرضه و فروش شدند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.