اسحق رسولی روز شنبه در نشست تخصصی تبیین سومین کنفرانس ملی تازه های سلولی و مولکولی ایران در اردبیل افزود: در این کنفرانس که 26 و 27 مهرماه برگزار می شود مقالات ملی مورد بررسی قرار گرفته و مقالات قابل ارائه و برتر مشخص خواهد شد.
وی بیان کرد: برگزاری چنین کنفرانس های علمی باعث نشاط علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل خواهد شد.
وی گفت: دانشگاه های ایران جز دانشگاه های نسل اول در دنیا محسوب می شود و با دانشگاه های نسل سوم روز دنیا فاصله بسیاری دارد و امیدواریم حضور محققین و پژوهشگرهای برتر در این کنفرانس ها تداوم داشته و باعث پیشرفت علمی دانشگاه های کشور شود.
رسولی با اشاره به تشکیل دبیرخانه دایمی این کنفرانس اظهار کرد: نهال علمی و کاربردی خوبی کاشته شده و در حال بارور شدن است و با درایت ، دوراندیشی و تدبیر عوامل این دبیرخانه تحولات مطلوبی در فضای علمی دانشگاه ایجاد خواهد شد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ، رئیس دبیرخانه دایمی کنفرانس تازه های سلولی و مولکولی هم در این جلسه گفت: اولین همایش تازه های سلولی و مولکولی در سال 91 در واحد پرند برگزار شد که در حاشیه این همایش مجوز دومین همایش را نیز اخذ کردیم.
سعید ذاکر افزود: سومین همایش تازه های سلولی و مولکولی ایران به درخواست معاونت پژوهشی واحد اردبیل در دانشگاه آزاد اسلامی این استان برگزار می شود و دور بعدی همایش نیز در واحد رودهن برگزار خواهد شد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.