فرمانده انتظامی استان اردبیل از رشد 70 درصدی جرایم رایانه ای وفضای مجازی در استان اردبیل نسبت به سال گذشته خبر داد.
 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل سردار حسین عبدی در آستانه هفته نیروی انتظامی و در جمع خبرنگاران افزود: هیچ جرمی به اندازه جرایم رایانه‌ای در استان با رشد روبه‌رو نبوده است بطوریکه جرایم رخداده در فضای مجازی اعم از کلاهبردی، دسترسی به اطلاعات خصوصی و موضوعات دیگر به شدت در جریان است و پلیس فتا تلاش می‌کند تا با عوامل این جرایم به شدت برخورد کند.

وی با اشاره به وضعیت نزاع در استان گف: همچنان نزاع و درگیری در صدر جرایم  در استان قرار گرفته به طوریکه در ۶ ماهه اول سال ۴ هزار و ۴۰۰ مورد نزاع و درگیری دراستان اردبیل انجام شده است.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به بحث کشفیات مواد مخدر گفت: کشف محموله‌های مربوط به هروئین وضعیت بی‌سابقه ای داشته هستیم به طوری که در سال جاری موفق شدیم محموله‌های ۲۰ و ۳۰ کیلویی هروئین را در استان کشف کنیم.
عبدی یادآور شد: در مجموع کشفیات مواد مخدر در استان اعم از صنعتی و سنتی ۱۷ درصد رشد داشته است.
وی در ادامه به کشف ۸۳ درصدی سرقت در اردبیل اشاره کرد و افزود: ۲۷ درصد سرقت‌ها در استان از نوع سرقت‌های مهم و ۷۳درصد سرقت خرد بوده است.
عبدی  با بیان اینکه ۴ درصد دستگیرشدگان در حوزه سرقت دارای تحصیلات عالی بوده و ۶۸ درصد آنها نیز بیکار محسوب می‌شوند؛ اضافه کرد: در یک سال گذشته با مجموع وقوع سرقت خرد با کاهش ۴ درصدی روبه‌رو بودیم به طوری که دستگیری سارقان ۴ درصد رشد داشته است.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.