به گزارش ایرنا، حجه الاسلام رضا با وقار در خطبه های نماز جمعه مشگین شهر گفت: درایام عزاداری شاهد حضور گسترده جوانان و نوجوانان در دستجات وهیات های مختلف بودیم که این موضوع نشان می دهد با وجود تبلیغات گسترده استکبار جهانی عشق به اهل بیت در دل وجان جوانان این مرز وبوم نهادینه شده است .
وی بیان کرد: نمونه بارز جوان مکتبی، مذهبی وانقلابی شهید محسن حججی بود که موجب ایجاد جریان فکری نو در سطح جهان شد .
وی گفت : اسلام دین حق و سیدالشهدا منادی حق گویی وحق مداری بود وعاشورا مظهر ایثار، تکریم ، توکل ،صبرواستقامت ولایتمداری، عمل به تکلیف ،آزادی، فتوت وجوانمردی ،جهاد با نفس، شهامت ،شجاعت، عزت ،غیرت ،عشق به نماز و عفاف وحجاب است.
باوقار اضافه کرد:متاسفانه تا کنون بیشتر به شکل عزاداریها توجه شده و در صورت استفاده از ظرفیتهای ناشناخته عاشورا بساط ظلم ،کفر وشرک برای همیشه در سطح دنیا بر چیده می شود.
وی با انتقاد از رواج برخی خرافه گریها وبدعت در عزاداریها بویژه قمه زنی گفت: این حرکت ناشایست وچندش آور موجب تغذیه خوراکی اکثر رسانه های ضد انقلاب شده وآنان با استفاده از این حرکت ناپسند اقدام به ترویج شیعه هراسی واسلام هراسی می می کنند.
حجت الاسلام با وقار در ادامه از نیروی انتظامی مشگین شهر وفرماندهی پادگان شهید بیگلری به جهت ارتقای شاخص های امنیتی ومبارزه با ناهنجاریهای اجتماعی وتربیت جوانانی مخلص وبا ایمان در مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری قدر دانی کرد.
مشگین شهر در شمال غرب اردبیل واقع است.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7117
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.