علی رحمتی روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مشگین شهر افزود : راهداران برای ارائه خدمات و امداد رسانی به سیل زدگان در سه بخش مرکزی ، قصابه و مرادلو 113 ساعت فعالیت کردند.
وی با بیان اینکه نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل به موقع در مناطق سیل زده حضور یافته و اقدامات لازم را انجام دادند گفت: راهداران با 9 دستگاه ماشین آلات سبک ، سنگین و سوخت رسان توانستند 27 کیلومتر از راههای اصلی ، فرعی و روستایی مناطق سیل زده شهرستان مشگین شهر را بازگشایی کنند.
به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، رحمتی با بیان اینکه هم اکنون راهداران در حال بازگشایی و پاکسازی ریزش های ناشی از سیل در مسیر فرعی مشگین شهر - هریس هستند گفت: این اداره کل برای مقابله با حوادث احتمالی شرایط نامساعد جوی و وقوع سیلاب طبق پیش بینی هواشناسی و مدیریت بحران کاملا آماده است.
در جریان سیل هفته گذشته مشگین شهر بیش از 60 میلیارد ریال خسارت به این شهرستان وارد شد.
سیل موجب وارد شدن خسارت به تاسیسات زیربنایی ، اماکن عمومی ، جاده های عشایری و روستایی و سردهنه انهار زراعی و قنوات شده است.
بیشترین خسارت وارده مربوط به عشایر کوچنده است که در جریان سیل علاوه بر از دست دادن تمام اسباب و اثاثیه و لوازم زندگی بیش از 2 هزار راس از احشام آنها نیز تلف شد.
مشگین شهر در شمال غربی اردبیل واقع است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.