به گزارش ایرنا ، محمدرضا برادران روز شنبه در نشست هماهنگی میزبانی شهرستان نیر در سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان به حضور 18 تیم از 14 کشور در این تور نیمه حرفه ای خبر داد و افزود: شهرستان نیر در مرحله چهارم تور در مسیر این تور قرار دارد و میزبان 250 رکابزن بین المللی خواهد بود.
وی اظهار کرد: نیر در سال های قبل نیز بدلیل استقبال پرشور از رکاب زنان بعنوان شهر برتر میزبان مورد توجه نمایندگان فدراسیون و میهمانان خارجی قرار گرفته بود و امیدواریم با هماهنگی های بعمل آمده امسال نیز در این خصوص موفق باشد.
وی گفت: رکابزنان تور روز چهارشنبه 19 مهر از ساعت 10 از تبریز خارج شده و مسیر تبریز – نیر – سرعین را رکاب خواهند زد و بر اساس پیش بینی ها حوالی ساعت 14:30 اولین دوچرخه سوار از شهر نیر عبور خواهد کرد.
برادران ادامه داد: دوچرخه سواران در مسیر برگشت روز پنجشنبه 20 مهر ماه از سرعین – نیر و تبریز عبور می کنند و شهروندان نیر حوالی ساعت 10:30 صبح شاهد عبور رکاب زنان از این شهر خواهند بود
مهدی بخشی ، معاون فرماندار نیر هم در این نشست از آمادگی تمامی دستگاههای اداری برای برگزاری شایسته این تور خبر داد و گفت: با تعامل مناسبی که بین ادارات وجود دارد مسیر برگزاری و عبور تور و همچنین تمهیدات لازم در این خصوص به عمل خواهد آمد.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت نیری ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.