مدیرعامل البین بانک روسیه گفت: ما به عنوان یک سرمایه‌گذار بالقوه تمایل داریم در تمام پروژه‌ها در چارچوب قانونی و شرعی مشارکت کنیم.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، عبدالله عمراف در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: از مسئولان استانی به ویژه استاندار اردبیل به خاطر حمایت و پیگیری در اجرای پروژه گردشگری که توسط البین بانک روسیه اجرا می شود قدردانی می‌کنیم و به مسئولان استان اردبیل تضمین می‌دهیم تا در چارچوب طرح ارائه شده به صورت شرعی و قانونی در بخش گردشگری مشارکت کنیم.

وی ضرورت پیش‌بینی ضمانتنامه‌های اجرایی را در اجرای پروژه بعد از موافقت با طرح ارائه شده یادآور شد و بیان داشت: ما آمادگی داریم به صورت عملیاتی و براساس توافق انجام شده طرحمان را به مرحله اجرا برسانیم که البته در این زمینه انتظار داریم از تسهیلات و ترجیحات قانونی نظیر معافیت‌های مالیاتی استفاده کرده و در باب حق مالکیت به صورت مکتوب اسنادی رسمی ارائه شود.

مدیرعامل البین بانک روسیه خاطرنشان کرد: روش سرمایه گذاری در داخل روسیه نیز به همین شکل است به طوری که در کنار همه حمایت ها سرمایه گذاران از 5 سال معافیت مالیاتی و برخی دیگر از مزایا بهره مند می شوند.

عمراف ادامه داد: ما در این راستا در نشست با استاندار اردبیل تمام خواسته‌ها و انتظاراتمان را مطرح خواهیم کرد که امیدواریم امروز به یک توافق کلی و قابل قبول دست پیدا کنیم.

وی از تلاش‌های مظفری به عنوان رایزن اقتصادی و تجاری ایران در روسیه در پیگیری و همراهی این سفر قدردانی کرد و بیان داشت: ما به شکل مستقل برای هر پروژه یک زمینه همکاری متقابل برقرار خواهیم کرد و سعیمان بر این است تا هم در بخش گردشگری و هم کشاورزی بستر سرمایه‌گذاری را به شکل سودمند برای هر دو طرف با تقویت مولفه صادرات فراهم کنیم که قطعا هر دو طرف روسی و ایرانی از منافع آن سودمند خواهند شد.

این سرمایه‌گذار روسی با بیان اینکه با آماده شدن اسناد پروژه امکان انتقال ارز به داخل کشور ایران فراهم می‌آید گفت: بحث سرمایه‌گذاری تنها انتقال ارز نیست بلکه مهمتر از آن انتقال تکنولوژی براساس اسناد پروژه که مکتوب شده ارزشمند است و ما با اعتماد به طرف ایرانی و تجربه کاری که در داغستان داریم سعی می‌کنیم از بهترین روش برای انتقال تکنولوژی و ارز به کشور ایران استفاده کرده و بهره بگیریم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.