استاندار اردبیل گفت: با وجود استانداردها بخش قابل توجهی از بحران‌ها مدیریت می‌شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مجید خدابخش در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی و تمرینی مدیریت بحران استان اردبیل با بیان اینکه آموزش حین اقدام بسیار مهم است، افزود: در زمینه‌های مختلف باید استاندارد وجود داشته باشد، برای مثال در احداث پل و جاده باید دارای استاندارد کافی باشیم تا در اثر وقوع یک سیل، پل و جاده از بین نرود. 
وی با بیان اینکه در دنیای امروز افرادی که به صورت تجربی کار می‌کنند، به درد نمی‌خورند، افزود: در صورت وجود استانداردها بخش قابل توجهی از بحران‌ها مدیریت می‌شود. 
خدابخش با اشاره به فواید کارگاه‌های آموزشی، تاکید کرد: در چهار سال گذشته همه سازمان‌ها و دستگاه‌های استان اردبیل آمادگی لازم را داشته‌اند. 
استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه اکنون وضعیت نسبت به سابق بسیار تفاوت کرده است، گفت: هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اکنون دارای هلی‌کوپتر امداد هستند و طی دهه فجر سال گذشته نیز دانشگاه علوم پزشکی 19 آمبولانس هر یک به ارزش 850 میلیون تومان در سطح استان توزیع کرده است. 
مسعود امامی یگانه مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل نیز با بیان اینکه 250 نفر از اعضای مدیریت بحران استان در قالب 10 شهرستان به همراه مسئولان استانی و شهرستانی در این کارگاه حضور دارند، گفت: آموزش برای ما به عنوان دست‌اندرکاران مدیریت بحران در کاهش آسیب‌پذیری مخاطرات طبیعی و پیشگیری از آن بسیار مهم است. 
وی با بیان اینکه در این کارگاه از اساتید برجسته کشوری استفاده شده است، افزود: این کارگاه در هشت عنوان و به مدت دو روز در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود که مهمترین دلیل برگزاری این کارگاه کاهش آسیب‌پذیری در مقابله با مخاطرات طبیعی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.