زعفر احد زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتظار تداوم و تقویت فضای باز سیاسی و رغبت به حرکت حزبی به دنبال انتخاب دکتر حسن روحانی و در دولت جدید نیز افزایش یافته است .
وی با بیان اینکه مطالبات احزاب، مطالبات مردم و جامعه هستند افزود: شخص رییس جمهوری نیز چه در ایام تبلیغات و چه پس از آن به تحقق مطالبات احزاب اشاره داشتند و امید می رود که فضا در دولت دوزادهم برای فعالیت حزبی بیشتر از گذشته مساعد باشد.
وی با اشاره به فعالیت های دولت تدبیر و امید، رفاه عمومی، توسعه فرصت های کسب و کار، رشد اقتصادی، افزایش سرمایه گذاری، تقویت فرایند آغاز شده در تعامل با دنیا که کشورهای مختلف را از ایران هراسی به ایران دوستی سوق داده و نهایتا آرامش و آسایش ملت جزو مطالباتی هستند که انتظار می رود دولت دوزادهم بر تداوم آن مصر باشد.
عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل اضافه کرد: این مطالبات زمانی تحقق می باید که تیم کاری دولت چه در سطح ملی و چه در سطح استانی تیمی همراه، مقتدر، صادق و مردم دار باشد.
دبیر حزب آزادی استان اردبیل درخصوص شعار جوان گرایی رئیس جمهوری در مدیریت های کشور نیز گفت: همانطور که وعده رئیس جمهوری ، جوان کردن کابینه بود و خوشبختانه این اتفاق هم عملی شد، انتظار این است که سهم جوانان فارغ از بحث جنسیت در مدیریت کلان و استانی خیلی بیشتر شود و با اتکا به خلاقیت نیروی جوان و با استفاده از مشاوره های ناشی از تجارب مدیران کارکشته و کاربلد فضای لازم برای افزایش سهم جوانان در مدیریت کشور فراهم شود.
وی اظهار کرد: جوانان بکار گرفته شده در دولت باید در کنار داشتن برازندگی و شایستگی های لازم از نیروهای وفادار و همراه دولت نیز باشند البته بدان معنی نیست که نیروهای کاربلد و شایسته ای که طرفدار دولت و تفکر اصلاحی و اعتدالی نیستند در حاشیه بمانند چرا که از برخوردهای حذفی ثمری عاید نخواهد شد.
احد زاده گفت: انتظار احزاب اصلاح طلب استان اردبیل هم این است که حرکت آغاز شده با رویکرد مثبت به جوانان در استان باید خیلی بیشتر از قبل تقویت و عملیاتی شود چرا که بزرگترین حامی دولت نیز طیف جوان می باشد
او تاکید کرد که احزاب همراه دولت باید مشاورت و همراهی با کابینه دوازدهم چه در سطح کلان و چه در سطح استانی را تداوم داده و در مواقغ لزوم هم به ارائه نقطه نظرات اصلاحی بپردازند.
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/6016/ 7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.