در انتخاب شهردار مسئولیت پاسخگویی با شورا است مردم به منتخبان خود اعتماد کنند. 
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، جوان گرایی در این دوره از انتخابات شعار همه مردم بود ولی وقتی این شعار به واقعیت تبدیل می شود تخریب‌ها شروع می شود.
چند روزی است پای ژن برتر را تخریب گران به اردبیل کشانده‌اند و انتخاب شهردار گیوی باعث ایجاد واکنش‌هایی در فضای مجازی شده است تا مخالفین دولت دوباره با ترویج ژن برتر و بد نام کردن برخی از افراد دولت را تخریب کنند. 
 این درحالی است مسیر کار و حرکت شورای شهر همان مسیر رای واعتماد مردم است در انتخاب شهردار مواردی لازم است که شورای شهر با در نظر گرفتن آن شهردار خود را انتخاب می کند. 
در انتخاب شهردار هر شهر شورای آن شهر سلایقی دارد که باید مردم به سلایق شورای خود اعتماد و احترام بگذارند چرا که این افراد منتخب همین مردم هستند و طبق قانون قدرت انتخاب شهردار را دارند ولی در کنار آن از پیشنهادات و راهکارهای همه مردم بهره مند می شوند. 
شورای شهر گیوی با پذیرفتن مسئولیت و پاسخگویی در مقابل اقدامات خود فرد جوانی را به عنوان شهردار انتخاب کرده‌ که به اهرم فشار ربطی ندارد بلکه این شورا صلاح شهر خود را چنین دیده‌اند. 
این درحالی است که داشتن سابقه اجرایی در انتخاب شهردار مهم است نه سابقه مدیریت دولتی کما اینکه در سالهای گذشته شهردارانی آمده‌اند که در استخدام هیچ ارگان دولتی نبوده و یا سابقه اجرایی و مدیریت دولتی نداشته‌اند.     مردم به منتخبان خود اعتماد کنند          مهدی صیامی یکی از اعضای شورای شهر گیوی با بیان اینکه در انتخاب شهردار این شهر هیچ فشار و اهرمی بر شورا وجود نداشت افزود: ما در انتخاب فرشاد عباسی به عنوان این شهر دلایل منطقی داشتیم که می توانند باعث خروج این شهر از برخی مشکلات و مسائل مادی شود. 
وی اضافه کرد: ما گزینه های پیشنهادی را که بیش 12 مورد مورد برای شهرداری این شهر بود بررسی کردیم بطوریکه بعد از گفتگوهای متعدد هیچ یک از این افراد پیشنهاد شورا را برای قبول شهرداری این شهر به دلیل بدهی بیش از دو میلیاردی قبول نکردند 
به گفته وی از آنجایی اقبال عباسی قبلا شهردار گیوی بودند و نام نیک از خودشان به جا گذاشتند. با بررسی رشته تحصیلی فرشاد عباسی و سابقه اجرایی آن در پروژه های متعدد و همچنین با توجه به استفاده ایشان از تجربه پدر این تصمیم گرفته شد. 
صیامی یادآور شد: زمانی که اقبال عباسی شهردار گیوی بودند سن ایشان کمتر از پسرشان بود در حالی که شهردار موفقی بودند امیدواریم  این تحول در دوران فرزند ایشان نیز که اصلیتا متعلق به این منطقه هستند، تکرار شود.   به گفته اعضای شورای شهر گیوی انتخابات اخیر نشان می دهد مردم به کسانی رای دادند که هیچ سابقه شورایی نداشتند و اکثریت مردم خواستار تغییر و تحولی نوین هستند.   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.