به گزارش ایرنا، فریدون بابایی درسخنان پیش از خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: انجام کارهای سلیقه ای وبدون برنامه قابل قبول نبوده وازاین پس طرح های عمرانی وبرنامه های پیشنهادی دستگاه های اجرایی براساس سند توسعه تدوین شده عملیاتی خواهد شد.
وی اظهار کرد: با هدف تسریع درعملیات اجرایی راه اصلی خلخال به منجیل که در حال حاضر مهمترین طرح راهسازی استان اردبیل محسوب می شود از ظرفیت پنج پیمانکار بزرگ راهسازی کشور استفاده خواهد شد.
وی با ارایه گزارشی از عملکرد دولت تدبیر وامید در خلخال گفت: توزیع اعتبارات به صورت متمرکز با پرهیز از خرد کردن آن وتکمیل طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا، توزیع متوازن اعتبارات عمرانی برای برخورداری مساوی مردم مناطق مختلف شهرستان از خدمات دولت در دستور کار فرمانداری قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت 53 طرح عمرانی در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد، افزود: این طرح ها شامل گازرسانی روستایی ، آسفالت راه و معابر روستاها، اجرای طرح های آبرسانی روستایی، زیر ساخت های گردشگری و جهاد کشاورزی می باشد که برای اجرا و تکمیل آنها بیش از 395 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با بیان اینکه بیش از 280 میلیارد اعتبارات عمرانی سال جاری خلخال با محوریت توسعه گردشگری شهرستان توزیع شده گفت: علاوه بر محور قرار دادن گردشگری در توزیع اعتبارات حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری منطقه در دستور کار فرمانداری و دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.
وی گفت: احداث طرح گردشگری بام شهر خلخال ، راه اندازی پل معلق، اتوبوس هوایی، تله کابین و زیپ لاین در منطقه نمونه گردشگری ازناو از جمله طرح های گردشگری در حال اجرا و یا آماده برای اجرای این شهرستان است.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.