مدیرستاد اقامه نماز اردبیل گفت: تبلیغ و ترویج فرهنگ  نماز در جامعه کاهش بسیاری آسیها را به همراه دارد.   الله شکر عبدی در گفتگو با خبرنگار ایسنا افزود: نماز اولین ماموریت و توصیه پیامبران و ائمه اطهار است بطوریکه پذیرش نماز اسباب پذیرش سایر  کارها را در قیامت فراهم می آورد. 
به گفته مدیرستاد اقامه نماز اردبیل لازم است همگان به عنوان اولین مسئولیت در توسعه و ترویج فرهنگ نماز به وظیفه خود عمل کنیم. 
وی با اشاره به اینکه در سطح استان اردبیل اقامه نماز صبح در 45 مسجد انجام می شد، افزود: با اقدامات خوبی که از سوی این ستاد انجام شده توانستیم این تعداد را به 65 مورد برسانیم .   عبدی اضافه کرد: این ستاد با اجرای طرح ملی سلامت معنوی در بیمارستان‌ها با هدف آموزش احکام نماز بیماران به پزشکان، پرستاران و بهیاران تواسته اقدامات خوبی در راستای ترویج و تشویق نماز در استان انجام دهد. 
مدیرستاد اقامه نماز اردبیل در ادامه به برپایی کارگاه‌های آموزشی برای زوج‌های جوان با هدف ترویج سبک زندگی بر پایه معارف دینی و آموزش احکام نماز، برگزاری گفتمان خانواده با محوریت نماز، و برگزاری بیش از ۲۵۰ نشست دانشجویی  و دانش‌آموزی در باب آموزش نماز به همت ستاد اقامه نماز استان خبر داد.     عبدی یادآور شد: طی برنامه ای به ارتقای مهار‌ت‌افزایی معلمان پایه سوم ابتدایی و اجرای طرح مکنت ویژه توانمندسازی مدیران دولتی مدارس اقدام کردیم بطوریکه  طرح ملی نیک نیز ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک در حال برگزاری است که در کنار آن آموزش  و توانمندسازی آموزشیاران نهضت سوادآموزی نیز در دستور کار قرار گرفته است.          عبدی با بیان اینکه در طول سال فعالیت ۷۶ دستگاه اجرایی در حوزه نماز ارزیابی شده و از دستگاه‌های برتر در این بخش تجلیل می‌شود، افزود: کمیته داوری در پایان سال دستگاه‌های برتر در حوزه نماز را ارزیابی و نمرات آنها اعلام می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.