قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی دانشگاه‌های اردبیل برای برداشتن گام‌های اساسی در راستای توسعه سرعین خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمد نریمانی در سیزدهمین نشست استاندار با اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل با موضوع «توسعه گردشگری سرعین 2» در دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی دانشگاه‌های استان اردبیل برای برداشتن گام‌های اساسی در راستای توسعه سرعین خبر داد و گفت: برای توسعه گردشگری این شهر، می‌توان با استفاده از پژوهش‌های علمی و کاربردی گام‌های موثری برداشت.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر مثبت در دانشگاه محقق اردبیلی، افزود: معاونت آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنکور سراسری سال 1395 به عنوان دانشگاه ممتاز معرفی شده است.

نریمانی ادامه داد: همچنین رتبه اول رشته ادیان و عرفان در مقطع کارشناسی ارشد نیز توسط خانم تیموری دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی کسب شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مبحث توریسم سلامت، پیشنهاد می شود جلسه آتی این نشست به این موضوع اختصاص یابد.

مهرداد محرم‌زاده معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه باید ضمن ارائه خدمات عمومی در اماکن گردشگری، روی آیتم‌هایی نیز سرمایه‌گذاری عمیق انجام دهیم، افزود: باید به نحوی عمل کنیم که گردشگر برای سفر بعدی به استان برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از تکنیک‌های مهم بازاریابی استفاده از تجارب مشتریان است، تصریح کرد: آموزش نیز در رفع عوامل بازدارنده نقش مهمی ایفا می‌کند.

محرم‌زاده با بیان اینکه اردبیل برای میزبانی رویدادهای جهانی در حال آماده شدن است، خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های استان، باید به فکر جذب مشتریان باز‌ی‌های زمستانی نیز باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.