فرماندار پارس آباد مغان گفت: همه اعضای شورای تامین در خصوص پرونده ' آتنا اصلانی' دختر گمشده پارس آبادی در تلاش هستند بطوریکه انتظار داریم رسانه های فضای مجازی  در راستای حل این مسئله فضا را ملتهب نکنند.
 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل ، اکبر صمدی در دیدار با رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل با بیان این مطلب گفت: اقدامات گسترده ای در دو هفته گذشته در این خصوص انجام شده بطوریکه با تلاش و همت پلیس آگاهی و دایره جنایی نیروی انتظامی استان و دیگر ارگان های ذیربط این مورد نیز همانند پرونده های مشابه در سطح استان و کشور به سرانجام خواهد رسید.
 
وی بیان کرد: انتظار داریم مردم  پارس آباد به ویژه اصحاب رسانه، قلم و مطبوعات علیرغم اینکه همه از این قضیه ناراحت و به نوعی ابراز همدردی می کنند ، از جو سازی های بی مورد و ایجاد فضای ملتهب در جامعه خودداری کنند تا امنیت روانی جامعه به خطر نیفتد تا مسئولان امر نیز بتوانند بدون فشار و دغدغه های دیگر به نتیجه مطلوب برسند.

رئیس پلیس آگاهی استان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه 100 درصد پرونده های جنایی و قتل در استان منجر به کشف شده اضافه کرد: امیدواریم این پرونده نیز در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه رسیده و این دختر بچه عزیز صحیح و سالم به آغوش خانواده اش برگردد.

آتنا اصلانی دختر خردسال پارس آبادی از ۲ هفته پیش به قصد دیدار با پدر خود از خانه خارج شده و از آن زمان تاکنون خبری از وی نیست. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.