رئیس پلیس راهور استان در بازدید ازخیابان‌ها و معابرسطح شهرگرمی از اجرای طرحهای  ویژه روان‌سازی ترافیک در این شهرستان خبر داد.   به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، سرهنگ آقامحمدیان با بیان این که تمامی تمهیدات اساسی برای روان‌سازی ترافیک در این شهرستان توسط  مسئولان و همکاران پلیس راهور شهر درگرمی انجام شده است، گفت: براساس تدابیر اندیشیده شده این طرح چند ماهی است که در معابرو سطح خیابانهای شهرگرمی در حال انجام است که موجبات رضایتمندی فراوان شهروندان را فراهم آورده است.   وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح روان‌سازی ترافیک به ویژه در برخی از معابر اصلی و خیابان‌های شهر است، افزود: مواردی از جمله خط کشی معابر داخل و خارج شهر،خط کشی عابرهای پیاده ،ایمن سازی عبور و مروروسایل نقلیه با علائم و تابلوها، ایجاد خط ویژه ترددوسایل نقلیه در خیابان منتهی به میدان امام (ره)شهرگرمی، تغییر شکل هندسی میدان امام خمینی (ره) و... را از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در طرح بهبود و روان سازی ترافیک در شهرگرمی می توان عنوان کرد.. 
رئیس پلیس راهور استان همچنین در ادامه از راه اندازی مرکز مانیتورینگ و کنترل ترافیک شهر گرمی در آینده ای نزدیک نیر خبر داد. 
وی با بیان این مطلب که این مرکز بعنوان یک مرکز تخلفات و پایش تصویری است، اظهار کرد: چند دستگاه دوربین ویژه این مرکز در سطح شهر گرمی نصب و راه اندازی شده است. 
وی با اشاره به فعالیت دوربین‌های سطح شهر تصریح کرد: رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز در سطح شهر و معابر درون شهری می شوند از طریق این دوربین‌ها ثبت و قبض جریمه برای آنها صادر می شود. 
سرهنگ آقامحمدیان یادآور شد: پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات رانندگی از مهمترین اهداف راه اندازی مرکز مانیتورینگ درشهرستان است. 
وی افزود: این مرکز نقش مهمی در باز ماندن معابر، کنترل ترافیک و هدایت وسایل نقیله شخصی و مسافرکش در سطح شهرها دارد و رانندگانی که مرتکب تخلف شدند قبض جریمه از طریق پست به درب منازل آنها ارسال می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.