رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل با اشاره به اینکه تسهیلات رونق تولید به واحدهای کوچک، نیمه‌فعال و راکد ضروری است، خاطرنشان کرد: کم‌توانی واحدهای تولیدی کوچک برای دریافت تسهیلات  یکی از مشکلات اصلی در پرداخت تسهیلات بانکی است

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، حسین پیرموذن در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت با اشاره به اینکه سال گذشته هزار و ۸۹ طرح و واحد تولیدی دارای پروانه برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بطوریکه که ازین مبلغ دو درصد به واحدهای غیر فعال  ۵۴ درصد از تسهیلات به واحدهای فعال پرداخت شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان کم‌توانی واحدهای تولیدی کوچک برای دریافت تسهیلات را یکی از مشکلات اصلی در پرداخت تسهیلات بانکی دانست و گفت: واحدهای راکد که تعدیل نیرو داشتند و نتواستند به سوددهی برسند از دریافت تسهیلات باز مانده‌اند.

به گفته وی نرخ بالای تسهیلات باعث شده  بخش عمده‌ای از واحدها از دریافت آن خودداری ‌کنند و اگر  امسال هم مشکلات این گروه از واحدها در جلسات ستاد تسهیل مطرح شوند، بار دیگر قادر نخواهند بود، تسهیلات بانکی دریافت کنند. بطوریکه لازم است کمک تسهیلات بهره‌ای و وجوه اداره شده در اختیار این واحدها قرار گیرد تا مشکلاتی که در سال گذشته تجربه شده امسال تکرار نشود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.