به گزارش ایرنا ، ابراهیم فتایی روز چهارشنبه در آئین افتتاح مراکز رشد آی سی تی و داروهای گیاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال افزود: در حال حاضر چهار مرکز رشد در شهرستان های اردبیل ، گرمی ، مشگین شهر و اردبیل راه اندازی شده است.
او گفت: بدلیل راه اندازی رشته کارشناسی ارشد مدیریت با گرایش آی تی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال و بهره مندی این دانشگاه از مرکز تحقیقات علمی مجهز از جمله آزمایشگاه ها و مراکر پژوهشی مناسب و همچنین حمایت از کارآفرینان استان در زمینه های مختلف این دانشگاه به عنوان دانشگاه کارآفرین استان اردبیل معرفی می شود.
وی از برگزاری نخستین همایش علمی رویداد کارافرینی (استارت آپ ویکن) استان اردبیل در سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال خبرداد و افزود: این همایش ملی به مدت سه روز با هدف ارائه جدیدترین راهکارهای افزایش کارآفرینی در جامعه با حضور میهمانانی از سراسر کشور برگزار می شود.
بهروز رزمی ، مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان اردبیل نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال در راه اندازی مرکز رشد آی سی تی و آی تی در این دانشگاه گفت: چهار مرکز رشد آی سی تی در کارآفرینی و اشتغال افراد در این بخش فعالیت دارند.
حجت درخشان ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال هم گفت: این دانشگاه با 2 رشته کاردانی کامپیوتر و مدیریت صنعتی در سال 1370
فعالیت علمی خود را آغاز کرده و تاکنون بیش از 2 هزار نفر در رشته کامپیوتر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.
او افزود: بیشترین تعداد مدیران بخش ای تی استان اردبیل را فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی خلخال تشکیل می دهند و این ظرفیت مناسبی برای توسعه فعالیت های مرکز رشد آی سی تی این دانشگاه است.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.