حجت الاسلام کریم قیاسی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برای برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر
افزود: پیروزی غرور آفرین در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر در روز سوم خرداد سال 61 به عنوان نقطه ای عطف در دوران دفاع مقدس روحیه رزمندگان اسلام را دو چندان و آزادی را به ملت سرافراز ایران هدیه کرد.
وی اظهار کرد: یکی از بارزترین و زیبا ترین ایام در تاریخ ایران فتح خرمشهر است که با تنهایی و مظلومیت شهر خرمشهر را پس گرفتیم.
وی گفت: در فتح خرمشهر ثابت شد نظام اسلامی با برخورداری از موهبت رهبری خردمند و هوشمندانه از ظرفیت های بالایی برای رویارویی با تهدیدات دشمنان بهره مند است.
امام جمعه بیله سوار بر لزوم انتقال خاطرات ، وقایع و حماسه دفاع مقدس از جمله سوم خرداد به نسل کنونی و آینده تاکید کرد.
حجت الاسلام قیاسی در ادامه با قدردانی از حضور پرشور آحاد جامعه در انتخابات بیان کرد: این حضور و مشارکت بسیار گسترده و پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بی نظیر است.
او مردم و نظام اسلامی را پیروز واقعی انتخابات دانست و گفت: در سایه هدایت های رهبری و آرامشی که در خود مردم وجود داشت شاهد امنیت بسیار خوبی در برگزاری انتخابات بودیم.
او افزود: افرادی که نامزد مورد نظر آنها رای نیاورده نیز نباید احساس ناامیدی کنند زیرا به تکلیف شرعی خود که حضور در انتخابات است عمل کرده اند.
به گزارش ارنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، زارع فرمانده سپاه بیله سوار نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم انتقال فرهنگ مقاومت و ایستادگی به جوانان گفت: در جنگ تحمیلی توانستیم با کمترین امکانات و تجهیزات بر دشمن فائق آییم ، لذا امروز نیز باید این باور را به جوانان و نسل های آینده منتقل کنیم.
وی با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار جوانان در همه عرصه ها افزود: در تمام دوران دفاع مقدس جوانان جنگ را اداره می کردند و نقش مهمی در آن داشتند.
وی اظهار کرد: خرمشهر در زمان سقوطش با استقامت دلیرانه مردم و با دست های خالی از تجهیزات روبرو شد و دشمن خیلی سخت توانست بر آن مسلط شود اما غیور مردان ایران توانستند با اجرای یکی از پیچیده ترین عملیات رزمی و تفضل پروردگار و فرمان پذیری محض از امام راحل این شهر را آزاد کنند.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:سیفعلی موسی زاده
6018/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.