فریدون بابایی در جریان بازدید از شعب اخذ رای در گفت و گو با ایرنا افزود: انتخابات در خلخال با بکار گیری از 2 هزار و700 نیروی انسانی به عنوان عوامل اجرایی ،نظارتی ،بازرسی و انتظامی در 160 شعبه اخذ رای از ساعت 8 صبح امروز اغاز ودر جوی ارام و عاری از هرگونه تنش برگزار می شود.
وی با تقدیر از حضور گسترده ،پرشور و حماسی مردم در این دوره از انتخابات گفت: حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات همواره موجب سربلندی انقلاب و نظام اسلامی ایران بوده و در انتخابات امروز نیز حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای از همان ساعات ابتدای رای گیری مطلوب و حاکی از شعور بالای سیاسی مردم منطقه است.
وی اظهار کرد: از مجموع جمعیت 95 هزار نفری شهرستان خلخال 72 هزارو 971 نفر واجد شرایط در شرکت انتخابات و رای دادن هستند که انتظار می رود بیشتر این افراد در اولین فرصت ارای خود را به صندوق ها ریخته از کار رای دادن را به ساعات شلوغ عضر موکول نکنند.
رییس هیات اجرایی انتخابات خلخال اضافه کرد: مدیریت شعب اخذ رای در همه 160 شعبه به عهده نمایندگان فرماندار بوده و در حال حاضر در هر شعبه 17 نفر به عنوان عوامل اجرایی ،نظارتی ،بازرسی و انتظامی کار رای گیری از مردم را بر عهده دارند.
وی با تقدیر از تلاش نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت صندوق های اخذ رای گفت: نیروی انتظامی کار برقراری امنیت شعب اخذ رای و امانت داری از رای مردم را عهده دار بوده و این کار را به نحو احسن واشایسته انجام می دهد.
حجت السلام امیر رشت بری امام جمعه خلخال نیز گفت :حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات همواره یک کابوس سنگین برای مستکبرین عالم و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران بوده وامروز نیز مردم همیشه در صحنه کشور با حضور حماسی خود در انتخابات این کابوس را برای دشمن یک بار دیگر تکرار خواهند کرد.
خلخال در 115 کیلو متری اردبیل واقع است.
خبرنگار:بهرام نقی زاده**انتشاردهنده: عارف شیرزاد
7119/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.