وزیر ورزش گفت: به برکت دولت تدبیر امید  حال ورزش کشور امروز  نسبت به گذشته خوب است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، مسعود سلطانی فر در نشست صمیمی با جامعه ورزش و سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای برجام در حوزه ورزش گفت: ایران در 17 ماه گذشته که از عمر برجام می گذرد میزبان 66 مناسبت و رویداد بین المللی در کشور بوده است.

 وزیر ورزش دستاوردهای خوب حوزه ورزش را در زمان دولت تدبیر امید یادآورشد وگفت: علاوه بر برگزاری مناسبات ورزشی و بین المللی در سطح بسیار بالا پیروزی بسیاری نیز در این سالها بدست آوردیم که می‌توانیم بگویم که  حال ورزش کشور امروز خوب است.

وی با اشاره به اینکه کاروان ورزشی ایران در بخش زنان و مردان کارنامه روشنی از حود برجای گذاشته است، یادآور شد: علاوه بر المپیک ریو و پارالمپیک که بیشترین سهمیه حضور ورزشکاران را داشتیم .

به گفته سلطانی فر  امروز ایران اسلامی به همت و برکتی که مردم ورزش دوست و استاندار  اردبیل انجام داده اند میزبانی بسیار خوبی در والیبال قهرمانی امید‌های آسیا داشته است.

وزیر ورزش و جوانان ایران با ابراز رضایت از سطح برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا اضافه کرد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد. همه ابعاد میزبانی بسیار مطلوب بود و اردبیل نشان داد که ظرفیت بالایی برای برگزاری میزبانی مسابقات بین المللی مختلف دارد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.