به گزارش خبرنگار ایرنا جعفر فهیمی ، روز چهارشنبه در کارگروه میراث فرهنگی استان اردبیل افزود : توجه به رعایت استانداردهای لازم به خصوص در طرح هایی که به شکل مستقیم با سلامت و امنیت جانی مردم سر و کار دارند از اهمیت بسیار زیاد برخوردار است.
وی اظهار کرد: استانداردهای هر طرح براساس مقررات و قوانین به شکل دقیق تعریف شده اند و در صورت وجود هرگونه ابهامی مدیران ذیربط باید با مراجعه به مراجع قانونی نسبت به رفع آن اقدام نمایند.
وی افزود: درارتباط با وجود مشکل های مربوط به نابرخورداری از استانداردهای لازم در طرح هایی که در سال های قبل مجوز سرمایه گذاری دریافت کرده و اکنون فعالیت دارند نیز باید براساس مقررات و قوانین به صاحبان آنها به منظور رفع کاستی ها اخطار و مهلت داده شود و در صورتی که نسبت به رفع این نواقص در مهلت مقرر اقدام لازم انجام نگیرد نسبت به لغو مجوز فعالیت و تعطیلی آن طرح اقدام شود.
فهیمی ، تاکید کرد : استانداری اردبیل در عین آنکه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در طرح های گوناگون حمایت می کند به موضوع جدی گرفتن مقررات و موارد قانونی مهم نیز اهمیت می دهد.
او گفت: در ارتباط با وجود بعضی مسایل مربوط به طرح های گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری این استان به عنوان متولی اصلی این موضوع باید پیشنهادهای علمی و فنی را از مراجع ذیربط قانونی جمع آوری و حداکثر تا دو هفته آینده برای تصمیم گیری به این نشست بیاورد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این نشست که در سالن شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری اردبیل تشکیل شد مواردی مانند استفاده از عنوان آب درمانی در بعضی از مراکز اقامتی و هتل های شهر سیاحتی سرعین ، ضرورت تجهیز مراکز اقامتی و توریستی به تجهیزات ایمنی و طرح ایجاد کیوسک های صنایع دستی در نقاط مختلف شهرهای اردبیل ، بیله سوار و مشگین شهرمطرح شد که معاون هماهنگی امور عمرانی اردبیل و نیز سایر مدیران ذیربط ضمن ارایه پیشنهادهایشان تصمیم هایی را در این زمینه اتخاذ کردند.
اردبیل یکی از استان های گردشگری کشور می باشد و آب های معدنی آن در چندین شهرستان و نیز جاذبه های طبیعی و تاریخی ان شهرت جهانی دارند.
خبرنگار: مسعود وسیله ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6019/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.